
Voor ondernemers en managers in hospitality …
… die inzetten op het ontwikkelen van het bedrijf en zichzelf. Door te leren hoe je meer tevreden gasten krijgt, te bouwen aan een optimale organisatie, je mensen op een hoger plan te brengen, zodat er structureel meer overblijft onderaan de streep . Dat jezelf beter je tijd weet in te delen en daarmee meer overzicht en meer rust creëert.
Hoe zou het zijn als je alles onder controle hebt, dat je rust in je hoofd hebt… Dat je mensen het naar hun zin hebben en altijd hun beste beentje voor zetten, precies weten wat ze moeten doen. Dat je niet het gevoel hebt, dat je overal bij moet zijn, dat je overal op moet letten. Dat je zaak altijd strak staat en schoon is (ook het magazijn). Stel je voor dat je snapt hoe je marketing in elkaar zit, dat je er nauwelijks omkijken naar hebt, dat de keuken altijd dezelfde kwaliteit levert, je inkoop op het gewenste percentage zit.
Dat je jaarlijks kan werken aan de volgende verbeterpunten of dat je bedrijf klaar is om om te gaan met plotselinge veranderingen en aanpassingen.
Trainingen voor totaaloplossingen
Veel trainingen zijn gericht op 1 specifiek onderwerp. Dat is fijn dat je dat dan onder de knie hebt, maar sluit het aan bij de andere onderdelen in het bedrijf?
Je gaat een nieuwe menukaart maken, volgt daartoe een training, die je wegwijs maakt in hoe je dat het beste doet qua lay out, inhoud, volgorde, aantal gerechten, je verhaal van je bedrijf, je visie op eten en drinken. Maar strookt dit ook met je calculaties, je omzetdoelstellingen, je positionering in de markt? Wij bieden totaaloplossingen voor de bedrijfsvoering. Al onze programma’s zijn er op gericht om in de juiste dwarsverbanden onderwerpen te behandelen. Zodat u het gevoel hebt dat het compleet is.
Bouw je gedroomde organisatie
Maak je financiële huishouding op orde en zorg dat je je geplande resultaten haalt. Maximaliseer je winst zoals het kan en zoals jij het wilt. Creëer vet op de botten, zodat je kan investeren, wat opzij kan zetten voor later of reserves hebt voor onvoorziene omstandigheden.
Maak je medewerkers deelgenoot van hoe je je organisatie wilt hebben. Laat ze groeien door ze doelstellingen te laten bepalen en het zelf waar te maken. Organiseer je coomunicatie dusdanig, dat je maximaal profijt hebt van hun inzet.
Zet je gastvrijheid op een en maak het met elkaar.
Manage de gastvrijheid in alle facetten, zorg dat je per onderdeel begrijpt hoe het in elkaar steekt en welke links er zijn met andere bedrijfsonderdelen.
Maak van je concept een volldig doordachte marketing- en operationele organisatie
Ik ben voor mezelf begonnen omdat ik in veel bedrijven heb gezien dat ze vastraken in de maalstroom van de de dagelijkse sores. Zeker in het hospitalityvak, zoals horeca en recreatie/toerisme, is dit aan de hand. Ik had op een gegeven zoveel bagage, dat ik de drang voelde om dit over te brengen op ondernemers in gastvrijheid. Zodat ze meer plezier en rust kunnen hebben bij een steeds beter florerend bedrijf.
Fotocredits Siska Kroondijk
