Trainingen De gastvrijheidsmanager

Groei - 'Cash is King-groeiprogramma'

Realiseer rinkelende resultaten

Leer 10 – 100% en meer besparen in 3 -5 -7 – 10 jaar tijd. Werk aan ‘meer vet op de botten’; als
investeringsgeld, voor de reservepot en om te kunnen ontzorgen in de toekomst! 
Met dit winstprogramma maak je geld dat jij en je bedrijf verdient…. 

 

 Training van 5 dagen in 5 weken. Aan het eind van de training heb je een financieel plan met   een leidraad hoe je financiële doelstellingen te realiseren de komende jaren.
 *Met presentaties van diverse specialisten.

Grip - De betrokken medewerker betrokken

‘Machtige medewerkers zijn de kern van je organisatie’

Machtig, als in geweldig, fantastisch, krachtig, maar ook invloedrijk en buitengewoon. Maar ook  in de
zin van ‘de kunst van gastvrijheid, service verlenen en het creëren van onvergetelijke momenten’
machtig zijn.  “Ja, machtige medewerkers kunnen je bedrijf maken of breken”.
Werk aan een wendbaar bedrijf, dat alle situaties op een gezonde manier aan kan. Zorg voor het
vergroten van de betrokkenheid, creëer een soepele organisatie op basis van waardering en beloning,
zodat medewerkers nog meer uit zichzelf en het team halen. 
– Betrokken, machtige medewerkers zijn blijer, vriendelijker, gastvrijer en maken meer omzet –

 

 Vijfdaagse training in vijf weken. Aan het eind   van de training heb je een medewerkersplan en   weet je hoe je effectief meer gastvrijheid met meer omzet kan toepassen door betrokken   medewerkers, die je een goede beloning én waardering weet te bieden in een passende privé-werkbalans. 

Formule - Gastvrijheidsmanagement in optima forma

Van concept naar Formulemanagement

Aan de hand van onder andere de 7 bedrijfsonderdelen van gastvrijheidsmanagement werken aan het 
realiseren van de optimale bedrijfsvoering met vaste werkwijzen en een concreet uitvoeringsplan voor
constante kwaliteit. ‘Maak van je concept een soepel werkende formule’.
Formulemanagement zorgt uiteindelijk voor optimale gastvrijheid met de bijbehorende organisatie,
maximalisering van de gewenste winst en rust en plezier voor de ondernemer en de mensen in de organisatie. 

 Training, ondersteuning en begeleiding op maat. We gaan eerst samen aan de slag met een   organisatiescan op  basis van de zeven bedrijfsonderdelen van gastvrijheidsmanagement.
 Aan de hand van de scan maken we een planaanpak
met doelstellingen per bedrijfsonderdeel,   met daarbij de tijdsbesteding,  doorlooptijd en het budget, dat ervoor nodig is. 

Gastvrijheidsmanagement - De bedrijfsvoering in 7 bedrijfsonderdelen

Leidraad voor een succesvolle gastvrijheidsorganisatie

We hebben de gastvrijheidsorganisatie opgedeeld in 7 bedrijfsonderdelen. Leer ze alle zeven inzichtelijk te
krijgen of te beheersen en een organisatie op poten te zetten, die zorgt voor de uitvoering, zoals jij die voor
ogen hebt.
Krijg marketingbegrippen onder de knie, leer meer over het verbeteren van jouw gastvrijheid en
service, word een betere leider, die alle bedrijfsonderdelen weet te managen. Los je
personeelstekorten op door je keukenorganisatie en je service-organisatie slanker te maken, ga op
zeker met constante kwaliteit van hetgeen geserveerd wordt. Maak je crew een sterker opererend
team. Digitaliseer je bedrijf en ervaar de voordelen, werk met een dashboard waarin je dagelijks je
cijfers en prestaties kunt monitoren en bijstellen waar nodig.
Zie wat er onderaan de streep mogelijk is en leer hoe je dit kunt bereiken.

 

 Training van acht/negen dagen in tien à twaalf weken tijd. Per bedrijfsonderdeel een dag   waarin het specifieke onderdeel zo volledig mogelijk behandeld wordt. Regelmatig een expert
 op een bepaald gebied, die de diepte in gaat, in begrijpelijke taal en uitleg, zodat je er echt wat   mee kunt. Aan het eind van de training heb je een ….. bedrijfsplan voor meerdere jaren met de   doelstellingen en inhoud, zoals jij het voor ogen hebt. 

* Iedere training heeft op meerdere dagen deelname van diverse experts op specifieke gebieden.   Gastvrijheid krijgt als speerpunt aandacht bij iedere training door de nummer 1 in gastvrijheidstraining   van Nederland. Ook management krijgt bij iedere training speciale aandacht door een topcoach.
 Bij Groei is op dag 2 een financieel expert, op dag 3